Mar 24, 2012

Gotta Love Oxford Shoes


Hey everyone, i just started a new account on "Polyvore", ( 'cause somehow the other one i had "disappear")! So, i'm doing a new one all over again, and i'll be posting my creations here. I really hope you enjoy it, and if there's any suggestions you want to make, or request a look, just tell me about it... Have a great weekend !


Olá a todos, acabei de criar um nova conta no "Polyvore", (porque por algum motivo a minha conta antiga "desapareceu")! Por isso, estou a começar uma do zero, e irei publicar aqui as minhas criações. Espero que gostem, e se tiverem alguma sugestão que me queiram fazer, ou um look que queiram pedir, não hesitem em fazê-lo... Tenham um óptimo fim-de-semana !
                                                                    Love, Jo  

No comments:

Post a Comment